Trabajos en las principales empresas de moda del mundo
American Vintage
American Vintage, es la historia de una moda sincera, en un registro usual, un elogio a la sencillez, cuyos códigos muy particulares - tonos pasteles matizados, materias delicadas y cortes minimalistas inspirados en la ropa de deporte americana de los años de instituto - enuncian una premisa de modernidad.AWWG
Founded in 2006, AWWG is the global fashion group that integrates the iconic brands Pepe Jeans London, Hackett, and Façonnable, and is the brand agency for Tommy Hilfiger and Calvin Klein in Spain and Portugal. AWWG currently has more than 500 stores and 5.000 points of sale, with a presence in 54 countries globally and a workforce of more than 4.200 employees. The group is defined by its brands and its people. AWWG has a strong international community with a large experience in the fashion business that is committed, passionate, and believes in AWWG´s vision that it is possible to change the world for the better.Blue Banana
No somos una marca más de la ciudad. SOMOS LA NUEVA AVENTURA. El descubrimiento está en el centro de lo que hacemos. Explorar nuevos lugares y vivir nuevas experiencias es lo que buscamos. Somos una nueva forma de entender la vida y compartimos esa visión contigo, aventurero.BROWNIE
Creada de la mano del matrimonio Mercedes Ortega y Juan Morera, Brownie nace con el deseo de ofrecer un producto de calidad y femenino inspirado por nuestra tierra, el mediterráneo. En honor a un perrito que se había incorporado recientemente a la familia, llamaron a su nueva marca: Brownie. Brownie esta compuesta por más de 450 trabajadores trabajando con el objetivo común de crear una experiencia de compra inolvidable para nuestros clientes. Tanto en oficinas como en tienda, ofrecemos la posibilidad de desarrollar una carrera profesional apasionante en una industria en constante cambio.Burberry
Burberry designs, produces and sells products under the Burberry brand. Product conception, design and development are housed in Burberry’s London headquarters. Fabrics and other materials are sourced from, and finished products manufactured at, both Company-owned facilities in the UK and through an external supplier network, predominantly located in Europe. Marketing content and programs, traditional and digital, are developed internally to communicate brand and product attributes to consumers.Claire's
Claire’s, retailer of accessories and jewellery, was founded in 1961 as Fashion Tress Industries (FTI) by Rowland Schaefer. FTI focused on fashion wigs. In 1973 Fashion Tress acquired Claire’s, a jewelry chain. The new firm was named Claire’s stores, Inc. Claire's sell accessories geared towards tweens, teens, and young adults. The collection carries jewellry, accessories, hair accessoiries and make-up. In 2011 claires.com was launched.DAMUR
#DAMUR, we are constantly hosting a progressive discussion between high-end fashion and streetwear. #DAMUR is inspired by Berlin and is thoughtfully designed and constructed. Each collection opens up a new social dialogue with the public. Our asymmetric designs are unique and constructed with seductively luxurious fabrics and quality finishings. We always stand out from the crowd.Encuentro
"Nacida en las Islas Canarias, Encuentro es una marca que celebra la diversidad, creando moda para realzar la belleza innata de las mujeres" En 1986 Raúl Mendez abrió la primera tienda Encuentro. Un espacio cuya esencia isleña invita a descubrir semanalmente, nuevas prendas inspiradas en la exuberante naturaleza canaria, donde disfrutar de una experiencia cercana y positiva. Diseños alegres y optimistas caracterizan sus siluetas relajadas, perfilando una moda femenina de amplio tallaje, calidad y accesible a todas.El propósito de ENCUENTRO es potenciar la confianza y hacer feliz a las mujeres a través de nuestra ALMA CANARIA.